marți, 5 ianuarie 2010

Cadoul meu de Craciun!!!


De Craciun am primit un telefon Nokia 6300,imi place foarte mult pentru ca face poze frumoase si clare are card microSD, up to 2GB, buy memory,are camera de 2 mega pixel.De Craciun am facut foarte multe poze cu el,chiar si de Revelion.Am semnal foarte bun cu el aproape prin toate locurile.Chiar si bateria tine foarte bine chiar daca vorbesc cam mult la el. La el am primit si casti originale,si cablu de date.Am foarte multe teme pe el,foarte multe melodii,chiar si foarte multe poze.Are un difuzor foarte puternic si cand ascult muzica se aude foarte tare,chiar si cand vorbesc.Arata foarte bine si pana scum sunt foarte multumita de el.Telefonul are o memorie de 7.8 MB,are dimensiuni de 106.4 x 43.6 x 11.7 mm, 56 c.Are radio microSD, up to 2GB,,si are foarte multe culori Silver, Black, Red-Silver, White-Silver.

Niciun comentariu: